Provveckan snart slut, äntligen dags för sista perioden!

04.04.2013 13.07 | Skriven av Elin i Okategoriserade - (Kommentarer inaktiverade för Provveckan snart slut, äntligen dags för sista perioden!)

Provveckan är äntligen på slutrakan! Jag har nog inte varit med om en lika tung provvecka som den här, så jag kan garantera att jag kommer känna en lättnad imorgon när jag lämnar upp mitt geografiprov och får ta en läxfri helg. Nästa vecka börjar ju den femte och sista perioden för det här läsåret vilket för mig betyder en aning mindre kurser och kortare dagar. Det passar mig perfekt, är denna årstid inte så sugen på att sitta inne mellan fyra väggar från klockan nio till fyra. Räknade förresten ut att det bara är åtta veckor kvar tills sommarlovet börjar, det ska bli härligt att få långledigt för att sedan i augusti återvända till skolan med nya krafter. Önskar jag kunde sitta här och längta efter sommaren lite till men tyvärr väntar geografiboken på mig och eftersom jag vill komma igenom provet med hyfsat bra vitsord kommer jag sitta med den framför näsan största delen av kvällen. Nybörjare och mellisar, lycka till i morgondagens prov!