All good things come to an end

14.03.2013 10:36 | Skriven av Siri Kosonen i Okategoriserade

Nu har det gått ett år sedan vi började blogga här och det är dags att ge vidare stafettpinnen. Året har varit intressant och givande för det mesta men även lite stressigt. Vi tackar er som kommenterat och följt oss under vår karriär som bloggare! Särskilt tack till de tidningar som citerat oss med jämna mellanrum och genom det gett oss flera läsare. Nu får vi hoppas att de nya bloggarna som tar över gör ett lika bra (om inte ännu bättre 😉 ) jobb.

Tack och adjö från Anna, Jenny, Siri och Benjamin

Ett svar

… och så väntar jag med spänning på de nya bloggarnas debut, hoppas på ett nytt intressant inlägg varje vecka! Kom ihåg att allt är intressant, man behöver inte vänta tills något ”annorlunda” inträffar för att man skall ha något att skriva om. En lektion i skolan, en rast, ett oväntat ämne i skolan – eller ett väntat, traditionellt. Ett möte med en person, vem som helst. Vad mormor/farmor har att berätta. Och så vidare.