God Jul och Gott nytt år !

24.12.2012 13.01 | Skriven av benikahara i Okategoriserade - (Kommentarer inaktiverade för God Jul och Gott nytt år !)

Sista skolveckan före jullovet gick fort undan men nog var det också stressigt. Som skolans elevkårsstyrelsens ordförande hade jag och resten av styrelsen fullt upp med att ordna julfesten på torsdag. Under veckan fick vi in två julgranar, en större som står i andra våningen och en annan lite mindre som deltog i julfesten i musiksalen.

Som ordförande blev jag och andra från styrelsen bjudna till det traditionella rektors julkaffe på måndag. Där serverades te/kaffe och jultårtor. Rektorn , van som han är, höll ett litet tal och önskade sedan god jul till alla och delade ut paket till personalen och till elevkårsstyrelsen. Mycket trevlit och mysigt julkaffe!:)

På torsda kvällen hade vi alltså julfest. Musiksalen var dekorerad med tomtar,änglar, ljus och en julgran så allt var rejält mysigt. Programmet flöt undan och efteråt serverades det glögg och jultårtor!

När jag skriver detta ser jag ut från fönstret på snövädret som yr som för sista dagen, jag hoppas alla tar det lugnt och de som sitter i trafiken kör försiktigt!

Till sist vill vi bloggare önska er alla en riktigt  GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR! 🙂