Batterierna är laddade!

13.08.2012 13.45 | Skriven av Christina Mickos i Okategoriserade - (Kommentarer inaktiverade för Batterierna är laddade!)

Med batterierna laddade och frysen full av blåbär (vilket inte är min förtjänst) är det bara att se fram emot ett nytt läsår. För lärarnas del inleddes höstterminen idag med gemensam planeringsdag, så nu är vi fotograferade, organiserade och redo för eleverna i morgon.

Visst är det skönt att vara ledig, sommaren har gett både absolut nödvändig återhämtningstid och ny inspiration, men egentligen ska det bli ganska skoj att återgå till arbetsrutinerna. Ser fram emot att få jobba med dynamiken i grupperna och få handleda våra elever i alla intressanta kurser som jag får undervisa i. Och att träffa kollegerna igen förstås!