Temavecka; Dag 5, Klä dig som kändis

09.03.2012 13:16 | Skriven av benikahara i Okategoriserade

Sista dagen på vår temavecka hade vi elever och lärare klätt ut oss till kändisar från filmer, tv-program och verkligheten. Från finlands ”älskade” Johanna ”Tuksu” Tukiainen till Empire State Buildings klättraren King Kong. Själv klädde jag mig som Elwood Blues från The Blues Brothers medan min kompis uppträdde som ”min bror” Jake Blues.

Veckan var som helhet lyckad och en trevlig överraskning av elevkåren.

2 svar

• Märtha says:

Jag väntar på bilder! Ni var många så stiliga idag! Igen. Jag vill också samla ett antal bilder på en minnessticka, för användning i slutet av året och 2013. Ta kontakt, ni som har bilder – också från de gamlas dag!

• Siri Kosonen says:

Bilder kommer lite senare, så fort någon med kamera laddar upp dem på nätet . 🙂